20 Aralık 2008 Cumartesi

--KIZIMA YAZMIŞ OLDUĞUM MEKTUP












Kızıma mektup;




Biricik kızım seninle zaman geçirip konuşmak inanki çok zevkli.En basit şeylere duyduğun ilği ,bitmez tükenmez merakın,kelimeleri acemice kullanman bu konuşmalarını tatlandırıyor.Bazen seninle konuşmak beni şaşırta biliyorda.Oyuncak bebeklerinle ciddi ciddi konuştuğun onlarında seni işittiklerinden emin olduğun tabağında bıraktığın yemeklerin sana küseceğinden sahiden endişelendiğin o sevimli ğünlerini hiç unutmayacağım.Bazen öyle sorular soruyorsunki sana neyi nasıl anlatacagımı şaşırıp kalıyorum.
canım kızım;

Bütün annelerin olduğu gibi ,benimde doğduğun ğünden itibaren hayatım öylesine değiştiki kendimi yepyeni duygular içerisinde buluverdim.Doğrusu sana komik gelebilir ama seninle birlikte artık bende büyüdüğümü anladım.Çünki anneler çocuklarına hep örnek olmak,onları eğitmek zorundadırlar eee haliyle bende daha olgun daha anlayışlı olmak için seninle birlikte büyüdüm.Bir söz vardır;bir ailenin çocuguna bırakacağı en güzel miras güzel ahlaktır.işte canım kızım sen bu yönden bizim aynamızsın,sana bakıyor ve hareketlerime yön vermeye çalışıyorum.senin ikliminde dolaşmak bana huzur veriyor .saf ve daha o tertemiz duygularınla bu kirli dünyaya senin pencerenden bakmak hilesiz, tertemiz, eğlenceli oyunlarında benide oynatman sonra o samimi arkadaşlığın herhalde hiç bir annenin unutamayacağı unutamayacagı anları olacaktır.Aşkıııım şunu bilmelisinki insanların hoşuna giden en güzel şeyler ,bu dünyada yapmış olduğun iyilikler, kurmuş olduğun gzel arkadaşlıklardır,eminimki sende bir arkadaşına yapmış lduğun iyiliğin mutluluğunu çogu zaman içinde hissetmişsindir.onun için daima iyilikte yarışır ol,zor zamanlarında arkadaşlarının yanında olmasını bil.Arkadaşlarınla iyi geçinmen sana bu hayatta çok şeyler kazandıracaktır.
Güzel prensesim;
zaman nede çabuk geçiyor deilmi? Daha dün gibi doğduğun günü unutmadım.Ama şimdi bakıyorum karşımda büyümüş ,akıllanmış çokkkkk güzel genç bir kız duruyor.İnşallah bazen sana kızdığımda sende bana kızmıyorsundur,senin her ne olursa olsun ağlamaların,kaprislerin,hatta bize sinirlenip kendin yerlere atmaların,bizlere kırgın olup kızman bile tatlı birer hatıra olarak kalacaktır.Allah(c.c) seni ve kardeşini cennetin en güzel yerinde peygamber efendimize komşu eylesin,
ve birkez daha söylüyorumki bana dünyadaki en güzel duygu olan anneliği tattırdın için önce Allah'a sonrada sana çok ama çooooooook TEŞEKKÜR EDİYORUM...............

Bekledik seni dokuz aylık yoldan
Bizi selamlayan sen oldun kızım
Bin dertte seninle birlikte doğdu
Darılma büyütmek zor oldu kızım........

Betül ARIKAN'dan

dünyalar güzeli
prensesine.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder