30 Aralık 2008 Salı

--Mini anket



1. En sevdiğiniz kelime nedir? Seni seviyorum ,bebeğim ,papatyam

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir? Sen Yaparsıııın (işler üstüme kalıyor)

3. Sizi ne heyecanlandırır? Genelde planlı yaşamaya alışkınım, planlarımda kontrolüm dışında bir değişiklik olunca hemen heyecanlanıyorum, herhangi bişey.

4. Heyecanınızı ne öldürür? Yanımdaki kişilerin üzgün sıkıntılı veya hayattan bezmiş gibi davranması ,ben haayat dolu olduğum için o zaman kendi heyecanımı da yaşayamıyorum.

5. En sevdiğiniz ses nedir? sevdiğimin sevgiyle seslenmesi

.6. Nefret ettiğiniz ses nedir? Bağrış çağrış kalabalık insan sesi.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Doktor olmak istemezdim, yüreğim o kadar acıya dayanamazdı.

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? işlerimi kolaylıkla halledebilecegim sihirli bi değneğim olsa fena olmazdı ,isterdim doğrusu :-)

.9. Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz? HZ Aişe

.10. Nerede yaşamak isterdiniz? çok büyük ve çok gösterişli bi sarayda
.11. En önemli kusurunuz nedir? sinirlendiğimde tüm gemileri yakmak

.12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? açık sözlü olmam.

13. Kahramanınız kim? . Kahramanım pek yok .

14. En çok kullandığınız küfür nedir?gayet edepliyimdir o konuda :)

15. Şu anki ruh haliniz nasıl? depresyondayııııımmmm

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Herkes herşeyi yapabilir, kimse birbirinden farklı değildir. Çalışırsan ve aklına koyarsan başarırsın.

17. sizi mutlu eden rüya nedir? sevdiğim kişilerle birlikte bulumak

.18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? Hayal ettiklerime ulaşamamak

19. Nasıl ölmek istersiniz? En önemlisi imanla Mümkünse kolay olmasını kanlı yaralı acılı olmamasını isterim. Sevdiklerimle helalleşip kolayca geçiş yapmak iyi olurdu.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Allah’ın size kapıda ne söylemesini istersiniz? Hiç düşünmemiştim. Ama eşimin ve sevdiklerimin beni beklediğini duymak isterim.

1 yorum: