24 Aralık 2008 Çarşamba

--KAR YAĞIYOR OLEYYYYYYYYY



Bu senenin karıyla şükürler olsun ki buluştuk..Adnan bey biraz pimpirikli olduğundan dolayı dışarıya çıkartamadık yok elbiseleri ıslanırmış yok üşürmüş o katılmasada kızım ve diğer çocuklar o bembeyaz güzelliğin kucağına atıverdiler kendilerini.Banada kardan adamlarına yardım edip bu güzel fotoğraflarını çekmek kaldı.Yerler ancak bir kaç santim karla kaplamış,özlediğimiz beklediğimiz kar deil.Umarım ,yağış yoğunlaşır.Diz boyuna kadar ulaşır en az.Razıyız eziyetine,kahrına.Birkaç gün evimizden çıkamasak da olur.Arabalarımız yollarda biraz debelensin,nolacak...Yeter ki bereket insin göklerden.Narin kelebekler gibi dans ederek devam etsin kar...Valla,ağız tadıyla kar topu oynayamadık bu yıl.Gözleri kömürden,burnu havuçtan kardan adamlar yapmayı da unuturolduk. ( Bizde kardan adamımızı yapalımda ne olur ne olmaz dedik hee bu arara kardan adamımızı da fenerbahçeliler kervanına dahil etmeyi unutmadık........ :)) :))











arkadaşı ece :)

Yazımın tam burasında,pencereden dışarı bakıyorum bir süre.Kar ince ince yağıyor.Yoğunlaşmış biraz.Daha da yoğunlaşır,temennimiz bu.Ne kadar yağarsa yağsın şikayetçi olursam adam değilim.Yok yollar kapandı,yok arabam yerinden kıpırdayamadı demeyeceğim.Elektrikler de kesilsin,varsın birkaç gün mum ışığında oturalım : ) Nerde benim internetim falan da demeyeceğim,söz.Siz de demeyin lütfen.İki karış kar yağdı diye '' kar eziyeti'' gibi manşetler atma tamam mı ey bir kısım malum medya?..Daha kar yağmadan,okullara kar tatili tartışması başlatılması ne kadar ''abes'' bir durum.Şom ağzımızı açmayalım.Fazla uzatmadan ben de ağzımı kapatıyorum.Son tuşlarına dokunuyorum klavyemin.Ve pencereye koşuyorum.Küçük, nazenin kelebeklerin müthiş dansını izlemeye.......











































































1 yorum:

  1. Merhaba, Masallah cocuklariniz cok tatlilar, Rabbim hayirli omurler versin hepimizin yavrularina...

    Bizde bu sene cok sukur kavustuk kara ve sizinkiler gibi bizim yavrular da cok mutlu oldular, bol bol oynadilar...

    Gorusmek temennisiyle, sevgilerimle...

    YanıtlaSil